معرفی نویسندگان

بیوگرافی فلورانس اسکاول شین

شین 1

فلورانس اسکاول شین هنرمند، تصویرگر و نویسنده متافیزیک آمریکایی بود که در اوایل قرن بیستم زندگی می کرد. او بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در مورد خودیاری معنوی و عملی که به طور گسترده توسط میلیون‌ها نفر در سراسر جهان خوانده و مطالعه شده است، شناخته می‌شود.

سنین جوانی و تحصیل

فلورانس اسکاول شین در 24 سپتامبر 1871 در کمدن نیوجرسی به دنیا آمد. او کوچکترین از چهار دختر آلبرت و امیلی اسکاول بود. پدرش تاجر و مادرش خانه دار بود. فلورانس در مدرسه طراحی زنان فیلادلفیا تحصیل کرد و در آنجا تصویرسازی و نقاشی خواند.

حرفه

فلورانس اسکاول شین کار خود را به عنوان یک تصویرگر و هنرمند آغاز کرد و آثار او در چندین مجله و روزنامه از جمله هارپرز بازار و مجله آمریکایی منتشر شد. او همچنین به‌عنوان تصویرگر کتاب کار می‌کرد و طرح‌هایی برای جلد کتاب و کت‌های گرد و غبار ایجاد کرد.

در اوایل دهه 1920، فلورانس اسکاول شین توجه خود را به نوشتن کتاب هایی در مورد خودیاری معنوی و عملی معطوف کرد. اولین کتاب او با عنوان «بازی زندگی و نحوه بازی کردن» در سال 1925 منتشر شد و به سرعت به یکی از پرفروش ترین کتاب ها تبدیل شد. کتاب راهنمای عملی استفاده از اصول معنوی برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی در زندگی است. از آن زمان به چندین زبان ترجمه شده و میلیون ها نسخه در سراسر جهان فروخته شده است.

فلورانس اسکاول شین در ادامه سه کتاب دیگر نوشت، از جمله «کلام تو عصای توست»، «در راز موفقیت» و «قدرت کلام گفتاری». تمام کتاب‌های او بر قدرت تفکر مثبت و نقش ایمان در ایجاد یک زندگی موفق و پربار تمرکز دارد.

برای خرید کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین از سایت هشتگ کتاب روی اسم کتاب در اول همین جمله کلیک نمایید

فلسفه و تعالیم

فلسفه فلورانس اسکاول شین بر این ایده استوار است که ما واقعیت خود را از طریق افکار و باورهایمان خلق می کنیم. او معتقد بود که همه ما به یک قدرت برتر متصل هستیم و می توانیم از این قدرت برای ایجاد زندگی مورد نظر خود استفاده کنیم.

به گفته فلورانس اسکاول شین، افکار ما مانند آهنربایی هستند که افراد، رویدادها و شرایط را به زندگی ما جذب می کنند. اگر روی افکار و باورهای مثبت تمرکز کنیم، تجربیات مثبت را وارد زندگی خود خواهیم کرد. برعکس، اگر روی افکار و باورهای منفی تمرکز کنیم، تجربیات منفی را جذب خواهیم کرد.

فلورانس اسکاول شین نیز به قدرت تصدیقات و کلام گفتاری اعتقاد داشت. او آموخت که ما می توانیم از جملات تاکیدی برای برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخودآگاه خود استفاده کنیم و افکار و باورهای منفی را با افکار مثبت جایگزین کنیم. او همچنین معتقد بود که کلماتی که به زبان می‌آوریم تأثیر قدرتمندی بر زندگی ما می‌گذارند و باید کلمات خود را با دقت انتخاب کنیم.

میراث

آموزه های فلورانس اسکاول شین تأثیر عمیقی بر جنبش های خودیاری و رشد شخصی داشته است. کتاب‌های او امروزه همچنان محبوب هستند و پیام او در مورد قدرت تفکر مثبت و نقش ایمان در ایجاد یک زندگی موفق و رضایت‌بخش هنوز هم مرتبط و الهام‌بخش است.

بسیاری از مردم فلورانس اسکاول شین را با کمک به آنها برای دستیابی به موفقیت و خوشبختی در زندگی خود اعتبار می دهند. کتاب های او به ده ها زبان ترجمه شده است و آموزه های او توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان مورد مطالعه قرار گرفته است.

نتیجه

فلورانس اسکاول شین یک چهره پیشگام در جنبش های خودیاری و رشد شخصی بود. کتاب‌های او در مورد خودیاری معنوی و عملی، میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان الهام‌بخش کرده است تا بهترین زندگی خود را داشته باشند و واقعیتی را که می‌خواهند از طریق تفکر مثبت و ایمان خلق کنند.

میراث او امروز به حیات خود ادامه می دهد و آموزه های او مانند همیشه مرتبط و الهام بخش باقی می ماند. فلسفه و آموزه‌های فلورانس اسکاول شین پیامی قدرتمند از امید و توانمندی ارائه می‌دهد و یادآور این است که همه ما قدرت ایجاد زندگی مورد نظر خود را داریم.

جملات معروف فلورانس اسکاول شین

1. “بازی زندگی، بازی بومرنگ است. افکار، کردار و گفتار ما دیر یا زود با دقتی خیره کننده به ما باز می گردد.”
2. «انسان فقط می تواند چیزی را دریافت کند که خود آن را میتواند تصور کند».
3. «نیروهای نامرئی همیشه برای انسانی کار می‌کنند که همیشه خودش «رشته‌ها را می‌کشد»، هر چند خودش نمی‌داند.
4. «ایمان جوهر چیزهایی است که به آن امید می رود، دلیل چیزهایی است که دیده نمی شوند».
5. “ما همیشه نمی توانیم افکار خود را کنترل کنیم، اما می توانیم کلمات خود را کنترل کنیم و تکرار، ضمیر ناخودآگاه را تحت تاثیر قرار می دهد و در آن صورت بر موقعیت مسلط می شویم.”
6. “شما باید در زمان حال زندگی کنید، خود را بر روی هر موجی پرتاب کنید، ابدیت خود را در هر لحظه بیابید.”
7. «تنها حد برای تحقق فردای ما، تردیدهای امروز ما خواهد بود».
8. “جهان پر از فرصت های نامحدود برای کسانی است که آماده بهره برداری از آنها هستند.”
9. «در همه چیز باز است، اما انسان در اعتقادش محدود است، او را به کوری، تراکم و شکل جمجمه خود محدود می کند».
10. «هر فقدان، محدودیت یا خطا از هر نوعی که باشد صرفاً نتیجه جهل خود انسان است».
11. «ضمیر ناخودآگاه مانند باغی است که اگر آن را پرورش ندهی علف های هرز می روید».
12. “هر کار بزرگ، هر دستاورد بزرگ، از طریق پایبندی به چشم انداز تجلی یافته است، و اغلب درست قبل از دستاورد بزرگ، شکست و دلسردی آشکار رخ می دهد.”

حقایقی در مورد اسکاول شین

1. فلورانس اسکاول شین در 24 سپتامبر 1871 در کمدن نیوجرسی به دنیا آمد و در 17 اکتبر 1940 در شهر نیویورک درگذشت.
2. او کار خود را به عنوان یک هنرمند و تصویرگر آغاز کرد و آثارش در چندین مجله و روزنامه منتشر شد.
3. فلورانس اسکاول شین یک نویسنده متافیزیکی بود که چهار کتاب در مورد خودیاری معنوی و عملی نوشت، از جمله «بازی زندگی و نحوه انجام آن».
4. کتاب های او بر قدرت تفکر مثبت، قانون جذب و نقش ایمان در ایجاد یک زندگی موفق و رضایت بخش تمرکز دارد.
5. فلورانس اسکاول شین معتقد بود که ما واقعیت خود را از طریق افکار و باورهایمان خلق می کنیم و می توانیم برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود از قدرت بالاتری بهره ببریم.
6. او یکی از چهره های برجسته جنبش “اندیشه نو” بود که بر قدرت تفکر مثبت و نقش اصول معنوی در ایجاد یک زندگی موفق و رضایت بخش تاکید دارد.
7. کتاب های فلورانس اسکاول شین به ده ها زبان ترجمه شده و میلیون ها نسخه در سراسر جهان فروخته شده است.
8. آموزه های او بر بسیاری دیگر از نویسندگان خودیاری و رشد شخصی، از جمله لوئیز هی و وین دایر تأثیر گذاشت.
9. میراث فلورانس اسکاول شین به الهام بخشیدن و قدرت بخشیدن به مردم در سراسر جهان ادامه می دهد تا بهترین زندگی خود را داشته باشند و واقعیت مورد نظر خود را خلق کنند.

.

.

.

.

.

بیوگرافی جوجو مویز + حقایق جالب او

بیوگرافی مارگارت میچل + حقایق جالب او

نقد و بررسی کتاب پاکسازی ضمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *