سوالات متداول مشتریان
آیا ارسال سفارش به همه شهرها امکانپذیر است ؟
بله، هشتگ کتاب سفارشات مشتریان خود را به تمامی شهرهای ایران ارسال می کند. حتی روستاها
آیا هشتگ کتاب ارسال به خارج از کشور هم دارد ؟
بله عزیزانی که خارج از کشور هستند میتوانند ثبت سفارش کنند و انتقال هزینه به عهده مشتری میباشد برای ثبت سفارش از خارج از کشور با اکانت تلگرام شماره پشتیبانی در ارتباط باشند۰۹۳۶۷۸۴۰۵۸۷
چه روش هایی برای ارسال سفارش وجود دارد؟
آیا مرسوله های مشهد همان روز ارسال می شود ؟
خیر. ارسال مرسوله های مشهد همان روز خرید ارسال نمی شود . اگر اسنپ باکس بخواید همون روز ارسال میشه فقط با شماره پشتیبانی در تلگرام در تماس باشید و آنجا ثبت سفارش کنید ۰۹۳۶۷۸۴۰۵۸۷
آیا کتابی که در سایت وجود ندارد را نیز موجود می کنید؟
اسم کتاب رو پیامک کنید شاید تونستیم پیداش کنیم ۰۹۳۶۷۸۴۰۵۸۷
آیا کالا مورد نظر موجود است ؟
در صورتی که کالا گزینه افزودن به سبد خرید داشته باشد بلی موجود است.
آیا برای پرداخت باید از کارت بانک خاصی استفاده کرد؟
خیر . با هر کارت شتابی می توانید پرداخت کنید .
کد تخفیف چرا اعمال نمی شود ؟
ممکن است کالا انتخابی شما جزو تخفیف در نظر گرفته شده نباشد. و یا کد یکبار مصرف باشد
اگر مرجوع کردن کتابی که سلامت فیزیکی نداشته است شامل هزینه گردد، این هزینه توسط چه کسی پرداخت میشود ؟
در صورت خرابی چاپ و یا مشکلات چاپ صفحات تا ۷روز بعد از رسیدن به دست مشتری هزینه ارسال به عهده ما میباشد . و تا ۷ روز بعد میتونن مرجوع و تعویض کنند .
در صورت خرابی ظاهری کتاب فقط تا ۲روز بعد از رسیدن به دست مشتری میتونن مرجوع کنن و هزینه ارسال به عهده ی ما میباشد .
آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد ؟
خیر، در حال حاضر تنها روش پرداخت در هشتگ کتاب پرداخت آنلاین و بصورت کارت به کارت می باشد .
آیا میتوانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در سایت رهگیری شرکت پست وارد نمایید برای دریافت کد رهگیری بستتون به ما پیام بدید ۰۹۳۶۷۸۴۰۵۸۷